Toronto - Reisverslagen van Zippora Meindertje Tieman - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslagen van Zippora Meindertje Tieman - WaarBenJij.nu

Toronto

Het is alweer mijn 4e jaar aan de academie voor popcultuur. De tijd vliegt!
En ik straks ook, want ik ga voor mijn stage naar Toronto, Canada.
Ik ga daar voor Froeks.tv op stage. Voor hen zet ik mijn avonturen op film en zij maken er dan een mooie documentaire over in losse afleveringen die ze op hun website publiceren.

Ondertussen ga ik op avontuur in de grote stad.
Omdat ik daar Peter Katz en Matthew de Zoete ken, leek het mij namelijk een tegek idee om die kan op te gaan en daar eens te gaan proeven van het leven als professioneel uitvoerend artiest.
Ik ga daar nieuwe liedjes schrijven, samen schrijven met andere artiesten, heel veel gitaar spelen, optreden en een tournée organiseren met een spetterende eindshow vol talent dat ik daar ga ontmoeten.

Wilde, grootse plannen dus.
Hier kun je mijn avonturen volgen, ik vind het geweldig om jullie mijn verhaal te vertellen!

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2012

(almost) Home sweet home

22 Januari 2012

Ready to go home

17 Januari 2012

Walking in a winterwonderland

07 Januari 2012

Plans and preparations

26 December 2011

Canadian Christmas
Zippora

Lekker genieten van een nieuwe reis met nieuwe avonturen, nieuwe mensen, nieuwe lessen en nieuwe liedjes en nieuwe inzichten!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33040

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 24 Januari 2012

Toronto

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: