Ticket geboekt, stage geregeld - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu Ticket geboekt, stage geregeld - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt, stage geregeld

Door: Zippora

Blijf op de hoogte en volg Zippora

01 September 2011 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal!

Alvast een kort berichtje, om weer even te kijken hoe dit reisdagboek ook alweer werkt.

Hier ga ik eens in de zoveel tijd mijn avonturen beschrijven omdat ik het leuk vind om jullie op te hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak in het verre Canada.

Gisteren heb ik dan eindelijk mijn ticket geboekt, iets wat ik heel lang voor me uit heb geschoven. Ik wilde eerst meer zekerheid over een stageplek, maat stiekem was het ook omdat het met het boeken van een ticket allemaal heel definitief wordt en dat is eng.

Maar ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Ik heb met Diederik nog wat zakelijke dingetjes geregeld en als die allemaal rond zijn kan het avontuur begonnen.
Helaas begint het avontuur met school verslagen. Tja, ik ga op stage, daar hoort papierwerk bij.

Toch heb ik ook daar wel zin in, gewoon om mijn plannen allemaal wat duidelijker vorm te geven.

Als er straks weer spannende dingen gebeuren, komt er weer een nieuw verslag.
Tot dan!!

iieeeh spannend!!! Haha

  • 02 September 2011 - 15:22

    Lenneke:

    Top dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt! Nu nog aan het idee wennen en er super veel plezier in houden! En veel chocola eten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zippora

Lekker genieten van een nieuwe reis met nieuwe avonturen, nieuwe mensen, nieuwe lessen en nieuwe liedjes en nieuwe inzichten!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 33061

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 24 Januari 2012

Toronto

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: