Tip over het bezoekuur - Reisverslag uit Hylkje, Noorwegen van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu Tip over het bezoekuur - Reisverslag uit Hylkje, Noorwegen van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu

Tip over het bezoekuur

Door: Zippora

Blijf op de hoogte en volg Zippora

27 September 2007 | Noorwegen, Hylkje

Ik heb een tip gekregen van 2 huisgenootjes van me. Dit is voor de mensen die plannen deze kant op de komt, wanneer dan ook.
Elin en Anne Mari zeiden dat Noorse vliegmaatschappijen veel goedkoper zijn dan Nederlandse.
En dan het soms zelfs nóg goedkoper is om via Engeland te vliegen. Omdat het vanuit Nederland naar Engeland heel goedkoop is om te vliegen en vanuit engeland is het weer heel goedkoop naar Noorwegen.

Als je plannen maakt, bekijk dit dus even.

Dat was de tip van de dag!
Volgende keer meer bij de Tip van Zip

  • 27 September 2007 - 12:00

    Pa:

    Ha, nu ben ik lekker de eerste! Goeie tip, Zip. Hoe je dat dan weer uitzoekt weet ik nog niet, maar daar kom ik wel achter. Groeten

  • 27 September 2007 - 19:22

    Paul:

    Heej Zorro,

    Weer is een berichtje van mij!
    Moet je nog met een omwegen komen ook als je daarheen gaat (wil je goedkoper vliegen dan). Ik ben soms best wel jaloers op jou en al die andere die jaartje weg zijn. Maar toch zou ik niet willen ruilen. Ik zou iedereen teveel missen denk ik, respect! ik doe het je niet na.
    Aan je verhalen te horen begin je je daar steeds en steeds meer thuis te voelen, wel terug komen hea, over 7 maanden!

    Dikke zoen van mij

  • 28 September 2007 - 14:13

    Pa:

    Mooie foto's weer, Zipp!! Ga vooral zo door. Die sjokolade kake ziet er overheerlijk uit. Bak je hem ook een keer(of heel veel keren) hier? En recept het land uit smokkelen moet kunnen. Fijne vakantie!

  • 29 September 2007 - 17:21

    Susanne:

    wat fijn, dat je je steeds meer thuis voel in Bergen! De foto´s zien er ook heel gezellig en lief uit. Is dat niet geweldig, dat een taalbarriere betrekkelijk is en eigenlijk ook ergens erg zwaar is aangezet. Wat ongeloofelijk helpt is om met een grote glimlach een rechtstreeks oogcontact gewoon maar te wauwelen in de vreemde taal. Mijn ervaring is dat dat al gauw wordt gewaardeerd, dat je dan in den vreemde veel complimenten krijgt, die dan jou stimuleren dat gewauwel met iets meer woordenschat, grammatica en a-r-t-i-c-u-l-a-t-i-e toch op een hoger niveau te brengen. Een taal leren is namelijk lollig als je het ter plekke doet.
    Schrijf al veel te veel, je kunt dus ook op ´papier´wauwelen, want ik ben sinds jou vertrek een Harry Potter Verslavede. Scrijf dat gerust met een hoofdletter. Ik was in paniek toen ik de eerste 3 delen van jou uit had en pardoes door een tijdelijk gebrek aan het vierde deel ( die heb jij mee zei Bette ) een bloeddoorlopen oog had. Maar sinds ik de vuurbeker kon lenen van Svenja en hem natuurlijk lees gaat het met mij en mijn ook weer helemaal goed. Snap je dat, eigenlijk een beetje gek of zo? Heb jij ook de films op DVD. Dat zou fijn zijn, want dan ben ik voorlopig van de straat.
    Wist je dat Naomi heel mooi kan zingen en goed met ouderen om kan gaan?
    Nou doei!!! Ik ga potteren.
    kus Sus

  • 30 September 2007 - 10:35

    Pelle:

    Haai zippie! Ja dankje, ik weet het, en voor de mensen die zich dan af vragen welke vliegtuigmaatschappij, hier: de SAS is goedkoop en Zweeds of Noors, ik wet het nu niet helemaal zeker meer. Magoed.

    Ik vind het fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Leuke foto's! Ik hoop je echt snel weer te zien!!

    Dikke knuffel en kus,

    Je soulmate ^^

  • 03 Oktober 2007 - 21:42

    Mirjam:

    Hee nichie!!! Heb eindelijk tijd gehad om je website eens goed te bekijken!!! Ziet er leuk uit!! Wat een mooi landschap daar!!! En wat een vakken volg je!!! Dat is toch een top school!! Je kan alleen maar gave vakken volgen!!
    Heb trouwens 2 weken geleden Wouter Hamel gezien in Zoetermeer. Echt een leuk concert. Heb nog een tijdje met de percusionist staat praten en hij vertelde ook dat de nieuwe cd van sensual op 1 november uitkomt. Zal ik em naar je toe sturen als t zover is???
    nou meis, ik blijf je volgen hoor!!!
    liefs en een hele dikke kus van je grote nicht.

  • 05 Oktober 2007 - 10:15

    Zippora:

    Hej allemaal!!
    Ik heb echt een supervakantie! Ik word overal heel warm ontvangen! En de huizen hier zijn zoo gaaf!
    Als ik weer thuis (op school)ben zal ik alles vertellen en foto's laten zien, maar nu even en kort berichtje tussendoor.
    Ik logeer nu bij Elisabeth en we zitten in de bibliotheek achter de computer.

    Susanne, ik heb deel 4 gewoon thuis liggen, en deel 5 ook, vraag het maar aan mama, hij heet De orde van de Fenix.
    Deel 6 is hier bij bij. Die moest ik maar opnieuw lezen voordat de laatste uitkomt. De films heb ik trouwens niet.

    Die cd Mirjam, zou Super zijn!! Ik ben heel benieuwd naar nieuwe optredens van Wouter en de band. Ik zal zeker weet eens gaan als ik weer in het land ben. Tot dan, heb ik Wouters cd op m'n mp3 gezet, dus ik verveel me niet!
    En de vakken die ik kan kiezen zijn inderdaad heel leuk!
    Ik hoop na deze periode dat ik fotografie kan kiezen, of teddyberen maken. (dat zou nog beter zijn, met al die verjaardagen op komst :p Al weet ik niet hoe lang het duurt om er eentje af te krijgen)

    Naar als m'n lieve vrienden en m'n sjelevenn :), ik mis jullie! Ik kan een dezer dagen weer op msn, dus misschien spreek ik jullie wel weer. Elisabeth is namelijk een schrijfster aan het worden, ze schrijft heel veel, en ze heeft inspiratie, dus dat moet ze even op papier plenten. In de tussentijd kan ik op haar andere laptop lekker kletsen met jullie!

    Hilse fra Zipp

  • 05 Oktober 2007 - 11:45

    Marijn:

    veel kusjes van marijn voor zippora

    stuur je nog een mailtje naar marijn in mijn brievenbus?

    wil je nog eens een keertje naar ons komen?

    kan je goed kijken? (of je geen bril nodig hebt)

    ik denk dat je het vast wel leuk vindt zo'n mailtje van marijn. ik heb 't zelf gemaakt. knap hè?

    en hoe 't in noorwegen is

    jhbyghyrjjjt56

    MMMMMAAAAAAARRRRRRRRRIJIJIJNNNNNNNNNNNNNN


  • 06 Oktober 2007 - 13:14

    Zipzip:

    Achosh mams, mis je m'n berichtjes zo??
    Ik miste het ook hoor. Maar ik ben terug!! Lekker laptoppen en films kijken met Elisabeth.

    Wat ik allemaal precies heb gedaan vertel ik als ik erug ben op school, met alle foto's erbij enzo.

    (oh trouwens mam, dat smsje dat ik je stuurde, was niet bedoeld voor jou. Dit berichtje daarentegen wel:))

    Tot snel,
    Zipzip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zippora

Lekker genieten van een nieuwe reis met nieuwe avonturen, nieuwe mensen, nieuwe lessen en nieuwe liedjes en nieuwe inzichten!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 33057

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 24 Januari 2012

Toronto

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: