(almost) Home sweet home - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu (almost) Home sweet home - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu

(almost) Home sweet home

Door: Zippora

Blijf op de hoogte en volg Zippora

06 Februari 2012 | Nederland, Leiden

Ik wilde nog even een laatste berichtje schrijven, nu mijn reis in de afrondfase is.

Ik heb, zoals sommigen van jullie weten niet echt de thuiskomst gehad als ik me had voorgesteld. Het is ook alweer bijna 2 weken geleden dat ik landde op Schiphol.

De laatste dagen in Toronto waren heel druk en vol.
Donderdag mocht ik nog een optreden openen in een heel gaaf poppodium in Toronto, C'est What.
Omdat er een dubbele boeking was voor de hoofdact, was het stampvol! Heerlijk en een beetje spannend. Maar die spanning is natuurlijk ook leuk, hoor erbij.
Het geluid was bagger, achterin konden ze bijna niet horen wat ik zong, alleen wat ik speelde op gitaar. Maar opzich een geslaagd optreden, volle zaal en weer veel mooie reacties.

Vrijdag was mijn laatste werkdag bij de SAC, waar een heerlijke lunch was geregeld. En daarna natuurlijk de nodige tranen bij het afscheid... Ania is al net zo'n jankerd als ik!

Zaterdag ben ik maar vast gaan inpakken, zodat ik zeker wist dat alles in mijn tassen paste.
En zondag kreeg ik dan het vervelende nieuws over Michels vader. Toen wilde ik eigenlijk gewoon zo snel mogelijk naar huis.
Ik heb nog wel een leuk afscheidsdiner gehad met Justyna en James en een leuke avond uit op zaterdag...

De reis verliep voorspoedig. Ik kon zonder gezeur mijn gitaar meenemen in de cabine, had 2 plekjes voor mij alleen en had geen snurkende mensen om me heen.
Zonder vertragingen kon ik in Parijs bijna direct overstappen op het vliegtuig naar Schiphol waar Michel, Hadewich en Niels me opwachtten. Wat fijn om ze weer te zien! Vooral Michel natuurlijk, want die heb ik echt enorm gemist!

Nu, zo'n 2 weken later ben ik begonnen met het maken van mijn fotoalbum. Ik heb een heleboel dingetjes gewaard als kaartjes voor het museum, mijn busticket naar New York, mijn backstage pas op de Hamilton Music awards. Die plak ik er natuurlijk allemaal in! Leuk om op die manier de reis af te sluiten.
Ik ben nog niet écht thuis, want ik ben nog niet in mijn kamertje in Leeuwarden geweest. Maar thuis genoeg, nu ik weer bij Michel ben geweest, en bij mama thuis. En mijn papa, broer en zus heb gezien.

Nu nog mijn hele stage dossier maken en het eindgesprek en dan maar hopen dat ik mijn punten krijg. Dan kan ik beginnen met mijn afstudeer voorstel! Spannend!

Bedankt allemaal voor de mailtjes, kaartjes en leuke berichtjes. Het is leuk om te zien hoeveel mensen mijn verhalen gevolgd hebben.

Tot het volgende avontuur maar weer!
Liefs,
Zip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zippora

Lekker genieten van een nieuwe reis met nieuwe avonturen, nieuwe mensen, nieuwe lessen en nieuwe liedjes en nieuwe inzichten!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3751
Totaal aantal bezoekers 32977

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 24 Januari 2012

Toronto

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: