Working 9 to 5 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu Working 9 to 5 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Zippora Tieman - WaarBenJij.nu

Working 9 to 5

Door: Zippora

Blijf op de hoogte en volg Zippora

10 November 2011 | Canada, Toronto

Daar ben ik weer met een zeer feestelijke verjaardags blog.
De afgelopen 2 dagen ben ik weer bij Matthew en Joanne thuis geweest, want maandag hebben we een klein verjaardagsfeestje gevierd. We hebben lekker gegeten maandag en daarna een kampvuur gemaakt in de tuin. Het was er perfect weer voor en Joannes zus Julie en haar ouders zijn nog eventjes langsgekomen voor een glaasje wijn.
Een heel gezellig dagje dus.
Nu zit ik op kantoor en moet ik wachten tot de vergadering voorbij is, voordat ik weet wat ik moet doen vandaag. Dus gebruik ik mijn tijd eventjes om een nieuwe blog te schrijven.

Ten eerste natuurlijk:
Lieve grote broer en grote smurf: GEFELICTEERD met ons allemaal! (op hoeveel manieren kun je elkaar feliciteren, hihi)

Working 9 to 5... niet helemaal waar, want mijn dagen zijn vrij kort. 11 tot 3 meestal, al heb ik al een aantal zeer lange dagen gemaakt omdat er dingen persee af moesten.

(de volgende dag)
Zooo ik moest gisteren weer aan het werk dus kon ik mijn blog niet afmaken. Maar ik ben er weer. En wat een mooie verrassing stond er thuis op me te wachten gisteren!
Een prachtige grote bos bloemen met een Happy Birthday ballon eraan. Van mijn lieve vriendje! (zie foto)

Ik geloof dat het een beetje een onsamenhangend verhaal wordt, maar ik moet ook even vertellen over mijn nieuwe taak bij de SAC.
Ik moet alle beelden die zijn gemaakt van evenementen, de afgelopen 3-4 jaar, digitaal maken. Dat betekent dat ik ze allemaal ook moet bekijken, om te zien wat het is, en notities te maken.
Op die manier krijg is ze dus allemaal te zien, en dat betekent dat ik onwijs veel ga leren, want het zijn vaak lezingen over heel interessante onderwerpen binnen de songwriters wereld. Dat heeft Isabel voor mij bedacht, zodat ik iets heel interessants en ook heel nuttigs tegelijk kan doen. Ze zijn zo goed voor me daar! Willen me ook echt helpen, en willen niet alleen profiteren van het feit dat er een vrijwilliger is. Tegek! Ze zien me ook meer als de stagiair geloof ik.

Het gewone leventje begint nu vorm te krijgen. Niet meer alle gekkigheid van het hostel, maar lekker mijn eigen eten koken in een schone keuken. Drie dagen in de week werken en 2 dagen bezig met muziek. En in de weekenden tja, tijd voor vrienden en meer muziek.
En nog een extraatje is dat Isabel een piano heeft in de huiskamer. Dus ik kan ook nog eens oefenen op mijn pianospel.

Komend weekend wordt alleen nog niet zo heel normaal, want zaterdag zit ik de hele dag in de bus naar... NEW YORK CITY!!
Ik ga daar 2 meiden ontmoeten met wie ik eerder veel tijd heb doorgebracht in Toronto en ik ga natuurlijk Neil ontmoeten daar! Heb er echt onwijs veel zin in. Ik kan bijna niet geloven dat ik straks rondloop in New York! Het is zoiets dat je overal terug ziet. in films en tv. Heel vreemd om te bedenken dat ik daar straks zelf rondloop!
Daarover natuurlijk mijn volgende blog!

En nu gauw ontbijten en naar mijn werk. (met de tram en de metro! Want ik heb via Isabel toch en kleine compensatie gekregen voor mijn werk voor de SAC, een metro-pas! Heerlijk om gewoon overal in korte tijd heen te kunnen en niet kilometers per dag te lopen. Ookal zijn mijn mooie laarsjes heel comfortabel hoor, Michel)

  • 15 November 2011 - 11:02

    Grote Smurf:

    Wat een mooie bos! En wat een mooie muts! En wat een goed verhaal! Grote smurf is trots!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zippora

Lekker genieten van een nieuwe reis met nieuwe avonturen, nieuwe mensen, nieuwe lessen en nieuwe liedjes en nieuwe inzichten!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 32984

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 24 Januari 2012

Toronto

20 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: